torstai 8. elokuuta 2013

Olipas mukavat maastopotkut
















Pitihän sitä käydä kiusaamassa maastopyöräilijöitä ja haettua samalla vaihtelua potkuharjoitteluun.

5,5 km reitti pyöri Varkausmäen polkuja. Osittain melkoista kivikkoa ja iltapäivän kaatosade teki reitistä melkoisen liukkaan. Reitti nähtävissä Sports Trackerin sivuilla, kisa alkaa 12,7 km kohdalta ja heti kova pohjaiseen hirveeseen nousuun.

Lähtöviivalla oli pari maastopyöräily "ammattilaista", pari harrastelijaa, minä Kickbike cross maxilla ja minun jälkikasvu maastopyörällä.

Nopein kiersi lenkin 16,5 minuuttiin. Minä olin kolmanneksi nopein ajalla 23,01 ja pystyin jättämään harrastelijat taakseni. Joonas yllätti minut suorituksellaan kiertäen lenkin ajassa 25.52.




















Nämä pari harrastelijaa, jotka ohitin matkan varrella tulivat kertomaan kuinka he ihastelivat Kickbiken menoa kivikkoisessa maastossa. Kyllä sydäntä lämmintti kun toinen kertoi muuttaneensa käsitystä Kickbike potkulautailusta kun näki minun pyyhältävän polkuja pitkin.

Nyt kun näitä pyttyjä alkaa olla tarpeeksi niin osa näistä pitää ulkoistaa.
















No, ei sentään tämä on paikallista bussipysäkki taidetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti