lauantai 7. elokuuta 2010

Viesti 30 minuuttia + yksi kierros

2,5 tuntia 15 km jälkeen alkoi viesti kisa samalla radalla, jossa lapset potkivat omista mestaruuksistaa. Hannu laati meille pistämättömän taktiikan. Potkujärjestys joukkueelle Kai, Hannu ja minä. Ensimmäiset 6 kierrosta täysillä ja katsotaan sitten tilannetta.










Kai




Kaitsu tuli odotetusti ykkösenä ensimmäiseen vaihtoon, josta emme sitten luopuneet koko kilpailun aikana.
Hannu ja minä jatkoimme samaa rataa, joten kun kisasta oli käyty vähän yli puolet pystyimme potkimaan rennosti ja tarkkailemaan tilannetta.










Hannu








Minun osuuksille sattui sitten riittävästi tapahtumia. Minun 3. vaihdossa keskittyminen herpaantui ja juoksu kiihdyksen jälkeen jalka ei pysynyt laudalla vaan raapaisi maahan. Muutama juoksu askel ja homma oli taas hallussa. Potkukengät saivat kuitenkin naarmuja ja toisesta hajosi vetoketju. 
Myöhemmin Sveitsin 2. joukueen kaveri kaatui alamäen jälkeisessä mutkassa hieman ennen kun saavuin samalle kohdalle. Seuraavalla omalla potkuvuorollani ambulassi lähti alamäkeen eteeni. 














Markku




Kun 30 minuuttia oli täynnä saittui potkuvuoro jälleen minulle, joten pääsin nautiskelemaan ankkurina selvästä voitosta. Hannu ja Kaitsu tulivat loppumetreille juoksemaan rinnalleni maalivaatteen ali.



MM 1. sija. Kiitos pojat !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti